Интернет-маркетинг – актуальный и современный подход к развитию бизнеса, это часть классического маркетинга. Он включает систему мероприятий по успешному продвижению компании, её товаров и услуг в сети Интернет, ориентированную на потребности конкретного сегмента рынка. Исследование потенциальных возможностей рынка позволит идентифицировать целевую аудиторию в интернете, изучить конкурентов (их специфику маркетингово-технических сторон сайтов и средств рекламы) и составить целостную картину конъюнктуры интерент-рынка в нише. Когда-то была дилемма – как сделать сайт, потом думали – как его продвинуть, последние пару лет в моде аналитика. Сейчас актуальна практика использования элементов классического маркетинга в интернете, так как интернет-маркетинг, это такой же маркетинг, только в digital-среде.
Internet marketing is an up-to-date and modern approach to business development, it is part of classic marketing. It includes a system of measures for the successful promotion of the company, its products and services on the Internet, focused on the needs of a specific market segment. Research of potential market opportunities will allow you to identify the target audience on the Internet, study competitors (their specific marketing and technical aspects of sites and advertising tools) and create a complete picture of the situation of the Internet market in the niche. Once there was a dilemma – how to make a site, then we thought-how to promote it, the last couple of years in the fashion of Analytics. Now the practice of using elements of classical marketing on the Internet is relevant, since Internet marketing is the same marketing, only in the digital environment.
Дата | Выполнено, % |
---|---|
2020-06-24 08:35:49 | 10 |
2020-04-08 08:17:44 | 1 |
2020-04-19 00:43:51 | 30 |
2020-05-20 18:19:39 | 50 |
2020-05-28 12:41:34 | 50 |
2020-05-28 12:41:42 | 70 |
2020-05-28 14:19:34 | 94 |
2020-05-31 08:57:48 | 100 |